Deklaracja dostępności
Mirai Motors Sp z o.o. Sp.K zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z:
- ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.mazda-bytom-mirai.pl/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z wymogami dostępności cyfrowej.
Niedostępne treści
- Strona nie posiada widocznego fokusu.
- Na stronie brak elementów pomijania bloków treści, tzw. skip linków.
- Strona posiada elementy z niezachowanym wymaganym współczynnikiem kontrastu 4.5:1.
- Brak podwójnej identyfikacji tekstów linkujących.
- Istnieją elementy w treści posiadające podkreślenia, sugerujące element linkujący.
- Kontrolki formularza nie mają odpowiadających polom etykiet.
- Strona zawiera puste etykiety formularza.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Skróty klawiaturowe
- Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
- Strona posiada określoną strukturę, w której istnieją odpowiednio nazwane punkty orientacyjne oraz nagłówki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe. Zgłaszanie skarg związanych z dostępnością.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej można zgłosić do Mirai Motors Sp z o.o. Sp.K, Strzelców Bytomskich 100, 41-922 Bytom – poprzez e-mail: [email protected] lub telefonicznie +48 22 274 19 34.
Konsument ma prawo złożenia do dealera Mazda skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt albo usługę. Skargę możesz złożyć na piśmie, ustnie lub w postaci elektronicznej na dane kontaktowe podane powyżej.
Zgłaszając skargę podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
- wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy skarga,
- wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez dealera Mazda,
- skarga może zawierać wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez produkt albo usługę.
Na Twoją skargę odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jej otrzymania.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, w których rozpatrzenie skargi i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie będzie dla nas niemożliwe poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin rozpatrzenia skargi i udzielenia odpowiedzi. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania skargi.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Mirai Motors Sp z o.o. Sp.K
Opis w trakcie przygotowania.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Opis w trakcie przygotowania.